And it's sick that all these battles are what keeps me satisfied.

It's morning, you wake up, sunray hits your face smeared makeup as we lay in the wake of destruction.
Hush baby, speak softly, tell me you'are awfully sorry for the things you said today.

Näe så var det inte riktigt, han dock se nästan hela julkalendern!
Idag var det mitt "hatämne" syslöjd... ingen verkar ju gilla det och fröken göken hade gått dit i sandaler.
Dagen rullar på som den ska och det blev tillslut mellis.
Väl där fick några för sig att jag, Ludvig och Joel (19år gamla) ska gifta oss!
Vilken tur att jag har koll på det här med trepartersäktenskap!
För alla som är intresserade så ska jag och Joel gifta oss 3 April, Ludvig får inte vara med, han kan väl få va bestman med de 2 andra killarna, varpå den ena ville vara killen som eldar upp sig själv? Vad för sjuka bröllop har killen varit på?!

På fritids fick jag iaf vara med mina älskade treor och vi satt och ritade, pärlplattade och byggde lego.
De som ritade, vilket var alla förutom jag tillslut designade bröllopsklänningar och diverse andra kläder åt mig och Joel och även ena brudtärnan började designa deras klänningar.
Så första gången jag tittar på klockan är den 10 minuter innan jag slutar så det var snabbt och stressad uppstädning sen rusade jag ut från skolan glad med en hög teckningar i handen.

Sen fick jag andas i några minuter, köra donken drivethru för att sen springa till Fatbursgatan där jag skulle på handbollsmöte.
Väl där var det väldigt mörkt och ingen öppnade när jag ringde på, ja mötet var inställt, varken jag eller bossen visste det. PARTY!
Märkbart irriterad började jag åka hem igen och sen kämpa mig upp för backarna för att gå och lägga mig och sova.
Sen när jag senare på kvällen skulle äta min hamburgare hade någon spillt cola över den.
Så idag har jag ätit colaindränkt hamburgare med kniv och gaffel!

Om ni fortfarande läser hoppad jag att det var lite kul iaf, jag tyckte det och det är det som räknas.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0