Inspirationen tryter iaf inte

Jag har jätte mycket jag vill skriva om, jätte många idéer, men att få ner det här verkar inte vara lika lätt.
Men det är jullov nu och jag har ju ledigt i två veckor till så jag borde kunna varva ner och skriva lite.

Jullov är tyvärr inte roligt iår, inga planer alls förutom två träningar de närmaste dagarna, annars går jag bara och väntar på att skolan ska börja igen.
Vi får väl se om Fritte ringer och säger att jag måste jobba, det lär vara rätt roligt trots att varenda unge är i Thailand.

Jag har ju lite press på mig nu när jag skriver här så jag borde sluta skriva nu innan jag flyger iväg på några unicorns.

Peace

/Hennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0