Kitte for babysitter

Hej världen. Eller alla våra 3 läsare, 4 på sin höjd. Vad är upp? Jag ska om sisådär några minuter ila iväg till busstationen för att åka till Fruängen och vara världens bästa barnvakt. Trots att jag är förskyld. Men pengar är pengar och pengar är alltid bra. Dessutom så har Jesperboy fått ett Nintendo Wii så ja, när barnen går och lägger sig ikväll så kommer jag vara ganska upptagen med det. Idag, av alla gånger jag har varit barnvakt så kommer jag vara kvar till 22.00. Känns inte så stabilt med tanke på att jag är så sjuk, men som sagt, det är bara att härda.

Nu ska jag äta alvedon, äta halstabletter och sedan ge mig iväg.

En gammal bild.

Efter att mitt lag kom tvåa i världens största utomhus turnering på gräs. Då var jag faktiskt väldigt stolt. Och märkbart glad, som ni kan se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0