Life goes on

Tänkte berätta hur trist dag jag haft idag men när jag läste Kates inlägg så kände jag att det kanske inte var så synd om mig ändå.
Luciatåget var iaf okej och jag hoppas att jag inte förstörde för många bilder.
Sen har vi pysslat hela dagen, och städat fa-an va det var segt att städa bombnedslaget de lämnade efter sig.
Sen blev det jobb till halv 5 och hela dagen har jag haft huvudvärk.
Dagen kunde ha vart bättre men jag mår som sagt bättre.
Tänkte gå och lägga mig nu eftersom jag ska åka kommunalt imorgon.
Något jag får vänja mig vid eftersom barnen berätta att mamma ska byta jobb.


Om vi hade haft luciakläder på oss kunde det faktiskt varit ett luciatåg!
Och ja det är jag i gröna kepsen och Linn i svarta mössan bredvid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0