LUDO


Idag var jag "Nakna kocken". På riktigt. Eller nyss faktiskt. Jag bestämde mig för att laga pasta carbonara, lazy edition där man bara behöver hälla i alla ingredienser och så kokar man upp det. Jag trodde att det var en bra idé att ta en snabbdusch medan pastan kokade, tänkte att ingenting kan gå på tok då. 

Det kan gå på tok.

Medan jag stod i duschen så känner jag hur bränt det luktar och springer ut till köket. All nude. Pastan var ganska bränd och likaså såsen. Kul. Jag fick sätta på fläkten så att inte vår eventuella brandvarnare skulle sätta igång, jag är dock inte så säker på att vi har någon men det vore nog inte så kul att försöka få tyst på den. Ensam. Då mamma och hennes nya bf är out of town. Mamma, lämna mig aldrig ensam utan mat igen. 
  


Idag har jag förövrigt handlat julklappar tillsammans med Sara. Vi travade igenom gamla stan och hade väldigt roligt. Vi har planer på att gå på bio snart och säga "LUDO" ganska högt, när det är som mest tyst på biografen. Eftersom att jag är ganska random och väldigt töntig så längtar jag verkligen till vi ska göra det. Åh, huvva!

Hejdå. Långt inlägg. Kul att Jennifer också bloggar. Jag ska nog göra en ny blogg. Låter ganska lockande, det är mest pinsamt att jag bara skriver, som om jag är besatt av bloggen. Aja. He. Hejdå. Igen. Queen är bra, förresten. Okej. Slut. Nu. Puss.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ludo! hahahahah! :D

2010-12-11 @ 20:52:43
Postat av: Sara

Ludo! HAHAHAHAHA! :D

2010-12-11 @ 20:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0