Sex and the city

Igår var det ju Sex and the city 1 på tv, en lagomt usel film.
Det märkligaste med hela filmen är att en av tjejerna bajsar på sig, och tyvärr är det det ända roliga i filmen, men man ser det ju inte gärna. Tittade en snutt på filmen och ja jag lyckades zappa in lagomt till det.

Annars har helgen gått fort som vanligt, i fredags var jag och Kate awesome partyplaners, alla verkade nöjda och glada.
Mindre glada var vi när vi skulle upp och träna på lördagen men vi överlevde det också, och idag har vi spelat 2 matcher mot Silwing/Troja och ja tjejerna var pretty awesome trots brist på spelare i "rätt" ålder.

Men nu är det dags att sova för länge sen eftersom vi börjar 07:15 imorgon med att frysa ihjäl och jag tänkte hitta en tomteluva först, var ju länge sen jag var med i ett luciatåg.



/Hennifer

Kommentarer
Postat av: Kate "Språkpolisen"

LAGOM*

2010-12-13 @ 12:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0