Som sagt, ingen läser vår blogg ändå

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa? 4 nycklar.

Vilken svordom använder du mest? "Fitta", "hora", "fan", "jävlar".

Äger du en iPod? Nej.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Ja.

Vilken var den senaste filmen du såg? Harry Potter and the Deathly Hallows.

Har några av dina vänner barn? Nej.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Säkert en present till min syster.

Har någon någonsin kallat dig lat? Ja.

Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Vanlig.

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Sådant förekommer alltid.

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja.

Hur många syskon har du? 1 syster.

Äger du några band t-shirts? Ja.

När flög du senast? Senast för 3 månader sedan.

Läser du för skojs skull? Nej.

Pratar du några andra språk? Engelska, tyska och lite spanska.

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop.

Vilka gör du, önskningar eller planer? Planer.

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar? Tatueringar.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Äsch, sådant där spelar ingen roll.

Vad har du med dig in på bion? Cola och popcorn, allt annat vore orimligt.

Vem var din favorit lärare? Cecilia och Sergio.

Vad har du för väder? Soligt.

Har du en blogg? Ja.

Gillar du din boendesituation? Ja.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Jag har sovit 30 minuter en natt och klarade av att gå till skolan efter det, så ja.. 30 minuter - 11 timmar.

Äter du frukost dagligen? Ja.

Är dina dagar fullbokade och stressiga? De är inte fullbokade men ändå ganska stressiga.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nej. You have to keep it cool.

Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar och vindruvor.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nej.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? HAHA, ja.

Vad var det senaste du åt? Vindruvor.

Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag har fått berättat för mig att pappa valde mitt namn. Varför det blev just "Kate" vet jag dock inte.

Gillar du senap? Nej.

Sover du på sida, mage eller rygg? Mage och sidan.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? I serien vänner tycker jag att Pheobe och Ross påminner om mig. Jag är en blandning av dem två.

Har du någonsin köpt något från eBay? Nej.

Tycker du om att krama folk? Ibland.

Skulle du säga att du är trendig? Nej.

Äger du en digitalkamera? Ja.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej, jag tycker inte om att prata i telefon så jag blir mest glad om de inte ringer.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? "I taket lyser stjärnorna".

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Haha nej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0