Livstecken, once again

Hej. Som ni kanske har lagt märke till så har det blivit snålt med inlägg från min sida. Med flit, ska jag då lägga till. För jag orkar inte blogga. I alla fall inte på den här bloggen så jag funderar på att eventuellt börja blogga på min gamla adress.

Men jag har haft en helt okej jul, jag har tränat knattarna och sett på bio (det gjorde jag utan att somna), idag var jag minsann på ishockey också. Inte världens roligaste match då jag i mitten av andra perioden lutade mig mot Jennifer och sa att jag vill sova. Seriös tjej.
    Imorgon är det som bekant nyårsafton som förhoppningsvis kommer bli roligt, jag och en vän ska dra iväg och käka någonstans och sedan åka in till stan för att träffa några och spana in alla fyrverkerier. 

Då jag fick en kamera i julklapp (som jag ABSOLUT inte visste om...) så har jag såklart varit fotografen herself dem senaste dagarna.


Hur söt kisse? Väldigt söt, skulle jag svara på den frågan.


Jag och Sara gick på bio, inte för att bilderna har något med filmen att göra. Vi såg "The Town". Äckligt dålig, nästan. Nej, men den var inte bra. Jag hade hellre sett Harry Potter för tredje gången faktiskt. Japp. 


Japp, ishockey. DIF-FBK. Inte som NHL direkt, if I put it that way.

Simma lugnt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Jättefin bild Kate!!! :(

2011-01-01 @ 13:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0