Jobba över lite kanske?

Denna väldigt gråa dag är snart slut.
Jag trodde till min lättnad imorse när jag åkte till jobbet utan att ätit frukost eller borstat håret att jag bara skulle jobba till 14.
Det kröp sedan fram att jag skulle jobba närmare halv 5 och sen kom chefen och frågade om jag kuna jobba till halv 6.
Och imorgon öppnar jag, alltså ska jag vara på jobbet senast 7 och jag jobbar väl lika sent imorgon.
Det roligaste som hänt på hela dagen var väl när Linus satt och sjöng för mig, en mindre enformig låt med texten: Shobre snorunge välkommen till Rönninge!
om och om och om igen.
Vi har pärplattat gjort pussel och vässat pennor.
Det kommer bilder.

Hoppas det duger för jag är tydligen inge rolig idag.

Nu ska ja iaf dricka en opp thé och äta lite banankaka medans jag spelar kort.
Har jag nämnt att jag är gammal?

Kommentarer
Postat av: Cissi

ja verkligen! :D

2010-11-15 @ 22:19:54
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0