Kitte

Favoritcafé: Vete-katten
Favorittidning: -
Bästa saken som händer i vinter: Jag kanske ska hälsa på en kompis i Värmland.
Favoritplagg i garderoben just nu: Min blommiga klänning.
Längd: 165 cm.
Vanligaste färgen på mina kläder: Svart, grå, vit.
Mig själv med tre ord: Lojal, omtänksam och tävlingsinriktad.
Jag tränar: ett handbollslag.
Höger- eller vänsterhänt: Högerhänt.
Humör just nu: Trött.
Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding.
Kläder just nu: Shorts och t-shirt.
Fisk eller badkruka: Badkruka.
Spelar du nåt instrument: Ukulele.
Morgon- eller nattmänniska: Morgon.
Sparare eller slösare: Både och.
Har du några homosexuella vänner: Ja.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 0-1
Vad ska barnet/barnen heta? -
Bio eller promenad: Promenad.
Är du kittlig: Ja. I knävecken.
Rädd för insekter? Ja.
Största svaghet: Jag har ganska svårt att säga nej.
Det här är jag bra på: Så mycket att jag inte orkar räkna upp det.
Bästa bok? -
Chips, morötter eller godis? Chips och morötter.
Pizza eller hamburgare? Pizza.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig?  Japp, tatuera mig.
Stökigt eller välstädat? Välstädat.
Gillar du att sjunga? Ja.
Anser du att du är stark? Ja.
Använder du knark? Nej.
Kaffe, te eller inget? Ingetdera.
Har du en besatthet? Nej.
Vem är din bästa vän? Har många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0